Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам
ФОРУМ
T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Както съм посочил в заглавието,с какъв двигател е най-добре да бъде комплектован трактора?Маз-ЯМЗ 236,Краз-238,Мерцедес,Оригинален-СМД или др?С кои от посочените има най-добри показатели като разход на гориво,време за изпълнение на обработка,ресурс,времеви интервали на обсклуване и не на последно място цена на обслужване?
Всяка информация е добре дошла.

поздрави

05.12.2012 в 22:31
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Моето Т150 беше с оригиналния двигател , но след много проблеми реших да го сменя с ЯМЗ-236. След смяната съм нямал никакви проблеми , със стартер е , винаги пали , като цяло двигателят е много сполучлив. Смених го с чисто нов , не знам дали имат някакви фабрични дефекти , но вече е на 2000 моточаса . За обслужването - редовна смяна на масло , маслен , горивен и въздушни филтри , почти не се усещат като разход , защото са на символични цени. На оран с 5 корпусен плуг 5х35 тази година ми даде разход 2,3 на декар. На дисковане с бд-7 , но без крила , ми дава по 800 мл/декар. Други операции не извършвам с него. По трактора съм имал проблеми от всякакво естествно , но нито един от тях не е бил свързван конкретно с двигателя.

05.12.2012 в 22:56
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Аз карам такъв но с ЯМЗ-238 ора с плуг 6-35 см и брана 6 м разхода за оране него знам колко е но на ден зареждам 180 лт на 35 см дълбока оран,с браната до 200 лт дискувам 300-350 дк,два култиватора 4.2м със сцепка ги кара без проблем,смяна на масло редовно,филтри,ремъци,уплатнения на капаци на глави и на дюзи 1 път за 3 г, пали много лесно и на минусуви температури ,преди това беше с ЯМЗ-236 определено по слаб мотор и разхода за същите операции като гориво беше с 20-30лт повече,за оргиналния мотор още повече гори от 236 ,за мерцедеса не знам нямам наблюдения забравих да кажа може да оре и дискува и на 4 диапазон но на 3 върви идеално.

06.12.2012 в 08:29
Мнението е редактирано за последно на 2012-12-06 10:04:33
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Благодаря за отговорите.Ясно е че СМД е голям разход за подръжка,едно турбо да изгори и разхода на нафта които прави и си на червено отвсякъде.ЯМЗ 238 как го понася трактора?Скоростна кутия,дифернциали?Маи най-добре ще бъде с ЯМЗ 236?

поздрави

06.12.2012 в 19:57
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Имам три 3 турбокомпресора свалени от работещи двигатели на символични цени, по 50-60 лв единия

07.12.2012 в 06:53
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Още някой ще се включи ли в дискусията?

поздрави

09.12.2012 в 17:25
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

С двигател от руска ядрена подводница клас"Тайфун".Шегувам се!!!! Според мен най-добрият избор е ЯМЗ-238.От две години карам с такъв и съм много доволен.

10.12.2012 в 19:32
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

ЯМЗ 238 не ли тежък двигател за Т-то?Това което аз съм чувак,че бил прекалено тежък,и мачкал сферите на предния мост?Скоростната кутия също не му издържала на мощността?На път съм да си купя,но се колебая с какъв двигател да бъде?С ЯМЗ 238 ако наистина за деня прави с 20лт по малък разход от ЯМЗ 236,но после да не бъде солен ремонта на скорсотите,и съединителя да бъде консуматив?Всяка година отваряне и правене?

поздрави

10.12.2012 в 20:01
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Според мен най-добрия вариант е двигател ЯМЗ-238. НО 238 има вариант 165 коня агрегатно изпълнение, 190, 210 и 240 коня пълна мощност. Това се постига с промяна параметрите на ГНП. Карал съм с 240 коня но е много силен а и не издържат диференциалите. Имал съм и с 210 коня мисля че това е най добрия вариант. Сега имам нова и модерна техника но с чиста съвест мога да кажа и то от дългогодишен опит че по икономичен трактор от Т 150 с ЯМЗ 238 за култивиране и дисковане няма.

10.12.2012 в 20:13
 
Re: T-150 с какъв двигател е най-удачен избор?

Само да уточня че е желателно скоростната кутия да е от стария модел (напред работни назад транспортни в дясно и назад задна + балкански)..Там проблеми никакви.

10.12.2012 в 20:17
 
forum