5 години Варекс и Massey Ferguson успешно на родния пазар

Бизнес стратегията: Формулата за успех на всяка агрофирма

5 години Варекс и Massey Ferguson успешно на родния пазар

Растеж и успех не са неща, които човек може лесно да постигне сам. Водейки се от това световноизвестният бранд Massey Ferguson представи своята стратегия за развитие пред журналисти в Пловдив. Събитието се проведе в търговския и сервизен комплекс на официалния вносител на марката в България – фирма Варекс ООД, която тази година отбелязва успешно 5-годишно партньорство с бранда – световен лидер в производството на земеделска техника.

 

Официални гости на срещата бяха Тиери Лот, вицепрезидент в AGCO и изпълнителен директор на Massey Ferguson и Франческо Куаранта, вицепрезидент – Продажби, маркетинг и управление на продуктите Massey Ferguson. Пред камерата на Трактор.БГ те разказаха повече.

 

 

„В глобално измерение имаме много агресивен маркетингов план за следващите 5 години. Той представя нашата цялостна визия за бъдещето. Именно затова се доверяваме изцяло на Варекс в България – те са хора, които инвестират в своето бъдеще. За момента тракторите Massey Ferguson са пазарен лидер в света, с 25% пазарен дял. Поставили сме си амбицията заедно с Варекс да постигнем ръст от 5% в рамките на тези 5 години“, каза Тиери Лот, вицепрезидент и изпълнителен директор на Massey Ferguson за Европа и Близкия Изток.

 

И ако до преди компанията предлагаше готови решения на фермерите, които трябваше да се нагаждат спрямо спецификациите на машините – сега нещата се обръщат. 

 

Клиентът ще бъде в центъра на всичко. Искаме фермерите да ни споделят по какъв начин виждат развитието на бизнеса си. Нашата задача ще бъде да направим и доставим това решение до тях, защото именно те са хората, които ползват земеделските машини“, допълни Лот.

 

 

Сервизът също е от особено важно значение.

 

„Варекс са кралете на сервиза. Ако един дилър няма топ сервиз, говорейки за такава специфична и скъпа техника, той ще се провали. Просто няма как да оцелее на пазара. Варекс е партньор, който избираш един единствен път”, каза Тиери Лот.

 

Много са фермерите, които избират фирма Варекс, оперираща на българския пазар вече 25 години. 

 

„С фирма Варекс работим от 2012 година. Тогава направихме и първата си покупка – комбайн Challenger“, обясни земеделският производител Станчо Станчев от чирпанското село Медово, който стана горд собственик на два нови трактора MF 5711 S и MF 7726 S. Ключовете за двете машини бяха връчени лично на фермера от двамата висши ръководители на бранда.

 

„Винаги сервизът стои на първо място. Не могат ли да ти поддържат техниката – за какво ти е да купуваш? Просто фирма Варекс са си подбрали най-добрите момчета, които съществуват в България, за да поддържат техниката. Доволен съм и не се отказвам от тях, докато съществува този сервиз“, категоричен е Станчев.

 

 

Дигитализацията също е неизменна част от стратегията за растеж на бранда Massey Ferguson, част от концерна AGCO. Редица прецизни и дигитални решения фермерите видяха още на изложението SIMA 2019 в Париж. Там виртуалната реалност взе превес пред физическите трактори и донесе на компанията ръст от 10% на нови потенциални клиенти. А за бъдещето – Massey Ferguson си поставя за цел да се превърне в най-модерната фирма в света, по отношение на дигиталните технологии.

 

„Ако се огледате, ще разберете, че единственото възможно нещо, чрез което можем да вървим напред, е дигитализацията и виртуалната реалност. Затова все повече ще виждате подобни решения от нас. При виртуалната реалност ти имаш контрола над трактора, можеш да го променяш, моделираш изцяло, спрямо твоите нужди, можеш да го усетиш. Следващата стъпка е да избереш продукт – точният за теб, без всякакъв компромис и накрая да го изпробваш на MF Experience“, категоричен е Франческо Куаранта, вицепрезидент – Продажби, маркетинг и управление на продуктите Massey Ferguson.

 

MF Experience се очаква да стартира скоро, като за 34 седмици фермери от Южна и Северна Европа ще могат да се запознаят с всички възможности на тракторите Massey Ferguson и да ги преживеят на полето.

 

„Днес фермерите не просто купуват продукт, а цяло преживяване – от началото до самия край. Наясно сме, че има огромна разлика между това как изглеждат машините на едно изложение и съответно в работна атмосфера на полето. Затова чрез това преживяване искаме да дадем на фермерите възможността да изпробват всеки един от нашите трактори, с всяка една негова характеристика, за да се убедят, че ние сме по-добри от всеки друг бранд на пазара“, добави Куаранта.

 

Заедно с всичко това, тази година българските фермери ще могат да се запознаят лично с най-продуктивния комбайн от ново поколение в света.

 

„Тази година на БАТА Агро, фирма Варекс ще представи комбайнът IDEAL. Според мен именно с тази машина, Варекс ще постигнат много лесно поставената цел за разрастване с още 5% за следващите 5 години. И нека припомня, че през 2015 г. AGCO беше лидер в България по отношение на комбайните. Очакваме новият Massey Ferguson IDEAL да се превърне в абсолютния лидер в България при този вид техника“, каза Куаранта.

 

 

Преди да представят официално комбайните в България, фирма Варекс ще премине обучение. Възможните нива са бронзово, сребърно, златно и платинено. Варекс е единствената компания, ангажирана с платинено ниво на обучение. Това гарантира не само високо качество на представяне на продуктите, но и най-високо ниво на поддръжка.

 

„Няма място за сравнение, че Варекс са номер едно в България. С преминаването на това обучение няма да има по-добри в страната от тях, по отношение на комбайните IDEAL“, заключи Франческо Куаранта.

 

Допълнителна информация за всички модели машини, може да получите само от фирма ВАРЕКС ООД, единствен вносител и дистрибутор на марката Massey Ferguson за България, както и на интернет сайта на фирмата www.varex.bg

 

 

© 2019 Всички права запазени. Позоваването на Трактор.БГ е задължително!

Добави коментар