Агри Гейт Медия ООД разшири портфолиото си с още два аграрни сайта

Агри Гейт Медия ООД разшири портфолиото си с още два аграрни сайта

Агри Гейт Медия ООД, собственик на водещото електронно издание за селско стопанство в България – www.fermer.bg и портала за селскостопанска техника www.tractor.bg придоби основния си конкурент в интернет по отношение на читателската аудитория. Компанията е новият собственик на управляваните до момента от  Ибекс Медиа ЕООД интернет сайтове www.agronet.bg и www.agropazar.bg . С реализацията на тази сделка, АгриГейт Медия се превръща в абсолютен лидер сред онлайн и печатните издания в сферата на селското стопанство у нас по размер на достигнатата аудитория.

 

“С придобиването на тези сайтове, създаваме една много голяма преднина спрямо останалите конкуренти на пазара. Според данните на Gemius за читателската aудитория през последните 6 месеца, на практика обхващаме над 85% от общия брой на читателите в сектора. Това се равнява на над 150 000 уникални посетители месечно, които генерират средно 3 800 000 броя импресии. Тези данни говорят за една сериозна и лоялна аудитория“, заяви Борислав Борисов, Управител на компанията.

 

Според Петър Нейчев, съдружник в АгриГейт Медия, с придобиването на новите сайтове към групата от специализирани аграрни портали, ще се даде възможност на клиентите, и на рекламните агенции да реализират по-ефективни рекламни кампании, които гарантирано покриват целия агробизнес сектор, а също и свързаните с него икономически сектори.

 

„АгриГейт Медия допълва портфолиото си със сайтовете AgroNET.bg и AgroPazar.bg, като получава достъп до аудиторията им, с която има под 20% припокриване“, посочи още Нейчев.

 

Като доказано име в уеб бранша, Петър Нейчев констатира, че инвестициите за реклама в агробизнес сектора се увеличават значително в последната година, както от компании в сектора, така и от фирми в автомобилния бранш, банки, лизингови компании и др. Причината за това е, че покупателната способност в селскостопанския сектор се запазва сравнително висока, подкрепена от нуждата за постоянно обновяване на машинно-тракторния парк и технологиите в земеделието, животновъдството и производството на храни. „Паралелно с тази тенденция, ние увеличаваме инвестициите в управляваните от нас медии, като се стремим не само да бъдем в крак с времето, но и да предлагаме за сектора решения, повечето от които се налагат като иновативни модели за България.“, обясни Нейчев.

 

Според него интересен факт за взаимодействието между аграрния бранш и медийната среда у нас е, че младите хора и тези на средна възраст, които се занимават със селско стопанство, се информират основно чрез интернет, за сметка на по-възрастните, които традиционно предпочитат офлайн медиите. За това способства много добрата свързаност с интернет на малките населени места. Тя допълнително ще се подобрява по линия на Програмата за развитие на селските райони 2014-2020, чрез която ще се реализират проекти за високоскоростен интернет в селата.

 

Иван Иливанов от Ибекс Медиа, заяви от своя страна, че преминаването на аграрните сайтове, в собственост на АгриГейт Медия ще гарантира тяхното развитие и устойчив растеж. „През последните години вложихме много труд и технологични нововъведения в тези интернет портали и се радвам, че с богатия опит, който имат колегите, ще ги развият още повече в контекста на цялата уеб-група, която управляват“, добави Иливанов.

 

С осъществяването на тази сделка, АгриГейт Медия се превръща в най-голямата по обхват на читателската аудитория агро-медийна група в България, в сравнение с всички останали онлайн и офлайн агро медии, категоричен е Петър Нейчев, като добавя, че в бизнес плана за развитие на фирмата предстоят редица новости, включително издаване на периодично печатно издание, допълнително разширяване, чрез видео продуциране, провеждане на комуникационни срещи и семинари с фермери и агробизнес фирми от всички региони на България, както и задълбочаване на връзките с ключови български и чуждестранни партньори.

 

За АгриГейт Медия ООД

На пазара от 2003 г. фирмата спечели доверието на своите клиенти и партньори в България и редица европейски страни със своя професионализъм, устойчивост във високото качество на предлаганите услуги и непрекъснато развитие, съобразно промените в динамичната среда на агробизнеса. Компанията е основен източник на новини от селското стопанство в България и чужбина. Извършва услуги по реклама и маркетинг на водещи световни брандове в аграрния сектор. Осъществява професионално фото и видео заснемане и продуциране на филми с аграрна насоченост. Разработва анализи, маркетингови и бизнес стратегии в селското стопанство.

 

Широкият медиен пакет от услуги в портфолиото на компанията осигуряват адекватни решения за нуждите на клиентите в агробизнеса. В работата на фирмата са ангажирани млади специалисти в широк спектър от области и отлични познания в сферата на аграрната икономика, земеделието, политиките за развитие на селските райони, както и иновациите в информационните технологии и маркетинга.

 

Мисия на фирмата е да покаже пред широката общественост, че аграрния сектор дава сериозен принос в икономиката на България и следвайки естествения процес на глобализацията, да подпомогне фермерите да са независими, единни и успяващи в общия аграрен пазар на ЕС.

 


Предлагани услуги от АгриГейт Медия:

• Новини и PR съобщения
• Професионално фото и видео заснемане на разнообразни аграрни тематики
• Продуциране на рекламни и документални филми/видео-клипове на аграрна тематика
• Уеб реклама и медия планиране за продукти и услуги към агро-сектора
• Маркетингови стратегии и проучвания в агробизнеса
• Уеб дизайн - специализирани решения за аграрни компании
• Домейн имена и хостинг - мениджмънт, наеми, продажба, посредничество
• Печатна реклама - продуктови каталози, билбордове и др.
• Селскостопански анализи и консултации
• Агробизнес интелиджънс
• Франчайзинг и аутсорсинг на разработените платформи