Как се прави: С по-малко влага към по-добри резултати

Коректни взаимоотношения, бързи доставки и конкурентни цени – все неща, които имат значение за фермерите и дистрибуторите на торове

Как се прави: С по-малко влага към по-добри резултати

Израелската компания ХАЙФА е добре позната в световен мащаб със своето ноу-хау и иновации в производството на торове. Специализирана изцяло в продукти за растителна хранителна програма, брандът предлага решения, които отговарят на предизвикателствата на съвременното земеделие, включително и засушаването.

 

ХАЙФА е сравнително малък производител в големия свят на торовете. Ние сме изцяло фокусирани върху продуктите за хранене на растенията. Разработваме и произвеждаме разтворими торове за капково напояване и листно приложение.“
– Маартен Рулофс, вицепрезидент по продажбите в Европа, ХАЙФА

 

 

ПАРТНЬОРСТВО НА ТЕРЕН

 

От 2016 година ХАЙФА работи с Континвест – свой официален партньор в България. Компанията разполага с шест агрономи на полето, които преминават специализирано обучение, за да предоставят експертни препоръки относно продуктите на ХАЙФА.

 

„В тяхно лице срещаме един истински ангажиран партньор.“
– Маартен Рулофс

 

КОГАТО ИМЕТО ГОВОРИ САМО ЗА СЕБЕ СИ

 

ХАЙФА са фирма, която е наложена отдавна на българския пазар. Те са синоним на качество. Когато имаме клиент, достатъчно е само да кажеш, че продуктът е на ХАЙФА, за да го избере пред други, конкурентни продукти.“
– Станимир Родев, дистрибутор на торове, АР-95

 

Освен качеството, клиентите оценяват и надеждността в логистиката и ценовата политика.

 

„Работим с тях и заради това, че имаме изключително добри взаимоотношения, коректност, бързи доставки, конкурентни цени. Това са все неща, които имат значение.“
– Станимир Родев

 

ПО-МАЛКО ВОДА – ПОВЕЧЕ РЕКОЛТА

 

Засушаването е едно от най-сериозните предизвикателства пред българското земеделие в последните години. Липсата на валежи – дори през зимата – превръща влагата в лимитиращ фактор за добива.

 

„Едно от предизвикателствата на съвременното земеделие е сушата. Нашата цел е да предложим на фермерите решения, за да се справят с нея. Капковото напояване е една от технологиите, които комбинират торове и вода по най-ефективния начин.“
– Маартен Рулофс

 

Продуктите на ХАЙФА, като калиевия нитрат и NPK 20-20-20, са специално създадени, за да подпомагат растенията при стресови условия, включително и при недостиг на вода.

 

„Тук идват и ползите от торенето с ХАЙФА, които вървят в тази насока – с по-малко влага към по-добри резултати.“
– Станимир Родев

 

ИНОВАЦИИ С ГЛОБАЛЕН ОТПЕЧАТЪК

 

ХАЙФА продължава да надгражда портфолиото си – включително с нови биостимулатори, които намират все по-широко приложение.

 

„Освен нашия топ продукт MPK, от 3 години насам развиваме и линията от биостимулатори. Голямото предимство на ХАЙФА е, че имаме 19 дъщерни дружества по целия свят. Те покриват повече от 100 държави със 140 агрономи, които ежедневно дават препоръки на земеделските производители.“
– Маартен Рулофс

 

БРАНД С МИСИЯ

 

В основата на философията на компанията стои идеята за устойчиво земеделие и грижа за околната среда.

 

ХАЙФА е много повече от производител на торове. Ние даваме решения, благодарение на които заедно с нашите агрономи и партньори на полето се стремим да помогнем на земеделските производители да правят устойчиво земеделие, като същевременно опазват околната среда.“
– Маартен Рулофс

 

„За мен ХАЙФА е топ продуктът, който предлагаме, синоним на качество и се радвам, че ние сме едни от избраните, за да можем да го представяме на хората и да го популяризираме.“
– Станимир Родев

 

И когато добрите резултати зависят от капка влага – ХАЙФА и КОНТИНВЕСТ знаят как да го постигнат.