Какви са предимствата при избора на сервиз от официалния вносител

Какви са предимствата при избора на сервиз от официалния вносител

снимка: © Тайтън Машинъри България

· Оторизираният сервиз на ИНТЕРАГРИ работи със специално подготвени сервизни екипи, актуален софтуер и без допълнителни такси за експресна доставка на резервни части

 
Земеделието е постоянна инвестиция на време и средства. За да я защитите, най-добре се доверете на сигурен сервиз. За никой не е тайна, че търговско-сервизната база на ИНТЕРАГРИ България е една от най-динамично развиващите се у нас. Официалният вносител на NEW HOLLAND за България инвестира в името на вашето спокойствие и целогодишната ефективна работа на вашите машини. Освен гарантираният от NEW HOLLAND висок стандарт на обслужването, с оторизирания сервиз на ИНТЕРАГРИ печелите още няколко важни предимства.
 
 
Спокойствие за вашите машини
За ИНТЕРАГРИ България партньорските взаимоотношения не приключват, а едва започват с покупката на нова машина. Основната цел в е гарантирането на бързо и висококачествено следпродажбено обслужване. Затова фирмата не спира да инвестира в разширяване на своята търговско-сервизна мрежа, сертифицираната от NEW HOLLAND подготовката на сервизния екип, всички нужни специализирани инструменти и софтуер, и нови по-добри гаранционни условия.
 
 
Всеки знае, че само оригиналните резервни части и консумативи гарантират правилната и икономична работа на вашите машините. Затова ИНТЕРАГРИ не прави компромиси с качеството, а благодарение на директната си работа с NEW HOLLAND, ви осигурява най-добрите цени за предсезонна подготовка с оригинални резервни части и консумативи в оторизиран сервиз.
 
Изгодна предсезонна подготовка
Основна грижа за ИНТЕРАГРИ България е клиентите да могат да използват своите машини винаги, когато са им необходими. Затова в началото на годината, когато всеки добър стопанин планува, ИНТЕРАГРИ обявява своите предсезонни активности. Така спестявате пари, докато се грижите за своите машини по възможно най-добрия начин. Ако до сега не сте се възползвали, може да попитате за промоционалните кампании на тел. О700 46 666 или в най-близката от 9-те търговско сервизна база на фирмата в цялата страна.
 
Гаранция на извършения ремонт и вложените части
Използването на неоригинални резервни части е голям и често неоправдан риск. Въпреки, че на пръв поглед може да изглежда малко по-икономична алтернатива, в дългосрочен план, използването на оригинални резервни части е най-изгодно финансово.
 
 
Неоригиналните резервни части нямат гаранция, обикновено се износват много по-бързо от оригиналните и освен това, потенциално могат да доведат до повреда и невъзможност „ремонтираната“ машина да се използва в активния период на кампания. 
 
Голямата разлика при посещение в официален сервиз на ИНТЕРАГРИ България е, че там може да разчитате на високо ниво на обслужване от специално обучени сервизни техници и оригинални резервни части с гарантиран произход. Всичко това е сертифицирано с 6-месечна гаранция на ремонта и вложените части, която осигурява вашето пълно спокойствие.
 
Експресна 24-часова доставка без оскъпяване
Бързата доставка на резервни части е ключова, особено в случаите, в които е възникнал проблем докато машината е на полето. Спирането на работата дори за няколко часа може да струва скъпо. Затова ИНТЕРАГРИ съвместно с NEW HOLLAND използват система за приемане, обработка и изпращане на заявките за резервни части, която да пести време, а от там и средства.
 
 
Получаването, организирането и изпращането на резервни части е оптимизирано така, че в рамките на работния ден след подаване на заявката, поръчката да е на разположение на клиента. Освен това, той не заплащат допълнително разходи за експресен транспорт. Печелите доставка за 24-часа без оскъпяване, като чрез ИНТЕРАГРИ разполагате с цялата складова наличност на NEW HOLLAND.
 
Една от най-динамично развиващите се сервизни мрежи в страната
ИНТЕРАГРИ България е относително млада компания. Макар стъпила на пазара едва през 2013 г, тя е и една от най-бързо развиващите се в сектора. В момента ИНТЕРАГРИ разполага с впечатляваща търговско-сервизна мрежа и мобилни сервизни екипи, покриващи територията на цялата страна. За да е сигурно, че вашите машини са в най-добрите ръце, всички сервизни специалисти и експерти резервни части в компанията периодично преминават обучение съобразно изискванията и програмите на NEW HOLLAND. Това гарантира професионализъм, гъвкавост и внимание към всеки клиент.
 
 
Повече информация може да намерите на телефон 0700 46 666.
 
 
© 2017 Всички права запазени. Позоваването на Трактор.БГ е задължително!
Добави коментар