Massey Ferguson представи своята пет годишна стратегия за развитие на SIMA 2017

Massey Ferguson представи своята пет годишна стратегия за развитие на SIMA 2017
В речта изнесена на изложението SIMA в Париж, Thierry Lhotte, вицепрезидент и ръководен директор за Европа и Близкия изток на Massey Ferguson, глобален бранд на AGCO, изложи стратегията за развитие на Massey Ferguson - MF Растем заедно 5.
 
“В пет годишният си план за развитие ние се фокусираме върху растежа на нашите клиенти, нашите дилъри, както и на самите нас – Massey Ferguson. Работейки заедно можем да растем заедно“, посочи г-н Lhotte. “Успехът за всички нас, част от земеделския бизнес, е следствие от желанието за инвестиции. Всички ние съставляваме общност от интереси – от фермера, през дилъра до производителя. Тези три страни са обвързани от балансирани взаимоотношения. Заедно споделяме успехите, както и неуспехите. Всеки по веригата се нуждае от добра възвращаемост на инвестициите за да поддържа и развива своят бизнес.”
 
“Живеем в несигурен свят, белязан от сложна геополитическа обстановка, с драстични промени в цените на продукцията, въздействайки директно върху приходите на фермерите и плановете им за инвестиции“, продължава той. „Все пак, дълготрайните прогнози за развитието на селскостопанския сектор остават положителни. Massey Ferguson е наясно с нуждите на новата генерация фермери и нашата основна цел е да бъдем надежден партньор, осигурявайки точните решения на предизвикателствата в техните стопанства.“
 
 
 “Новата „MF Растем заедно 5“ стратегия е базирана на пет основополагащи принципа“, обяснява той. „Те включват промени в нашите дигитални процеси, повишаване качеството на дилърската мрежа, строго планиране при глобалните продукти, стриктен контрол върху разходите и прецизно позициониране на бранда и най – важното: цялостно фокусиране върху нуждите на клиента. Това са ключовите акценти на стратегията. Всички наши действия – от разработката на новите продукти, до производството и всички други свързани процеси, клиента е в центъра на нашият фокус.“
 
 “Основната цел на производителя е да предложи правилните продукт и услуги, при най – доброто възможно съотношение цена/качество – от закупуването на машината до нейната реализация на вторичния пазар. Ние сме изцяло отдадени на разработването на нови продукти и повишаването на удовлетвореността на клиентите от нашите машини и услуги“, каза той. „Напрегнатата в последно време обстановка в сектора изисква поддържането на възможно най – тесни контакти между фермерите и техните доставчици. Поради това ние постоянно подобряваме комуникацията с клиентите си за да им предоставим едно незабравимо преживяване при работата с нашите продукти, както и във всеки друг аспект при досега им с бранда Massey Ferguson.” 
 
“Основен фокус е нашата дистрибуторска мрежа“, обяснява г – н Mr Lhotte. „Работим тясно с нашите дилъри за повишаване качеството на предлаганите услуги и да създадем висококвалифицирани търговски екипи, с дълбоки познания по цялата гама от продукти, умеещи да вникнат в нуждите на клиента за да му предложат най – доброто решение. Нещо повече, ние внедряваме обновена система за оценка на дистрибуторската мрежа, с цел повишаване и унифициране на стандартите. Тези ходове целят повишаване на цялостното качество на дистрибуторската мрежа, което ще доведе до повишаване удовлетвореността на клиентите и увеличаване на пазарния дял на марката.“
 
 
“Стартираме усилена продуктова кампания, като на пазара ще излиза нов продукт през всяка от вълнуващите години до 2021 г.“, отбеляза той. “Продуктите на Massey Ferguson са насочени към широкия пазар. Ние предлагаме селскостопански машини с високо качество, както и широк набор от иновативни услуги и решения за бизнеса. Нашата стратегия „MF Растем заедно 5“ беше разработен за да донесе по – големи печалби, за всички нас – клиентите, дистрибуторите и ние самите, така че всички да се възползват от високата възвръщаемост на инвестициите. Това е модерно земеделие с Massey Ferguson.”    
 
AGCO е глобален лидер при конструирането, производството и разпространението на решения за селското стопанство, за едно по – модерно земеделие чрез иновативни продукти и услуги.  AGCO са разпределени в петте основни марки Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® и Valtra®, подкрепяни от технологиите за прецизно земеделие на Fuse®, като се разпространяват в световен мащаб от дилърска мрежа съставена от над 3000 дистрибутора в повече от 140 държави.