Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

McCormick представи официално новата X - генерация трактори

McCormick представи официално новата X - генерация трактори

 

Производителят на трактори McCormick, италианската компания ARGO Tractors, продължава своята стратегия и корпоративна политика, насочена към цялостно обновяване на гамата произвеждани трактори, като с официалното представяне на новата X - серия се поставя началото на съвсем ново поколение трактори.

 

Машините от новата серия отговарят на най-високите очаквания на пазара спрямо комфорт, ефективност, иновативност и интелигентно управление в кабината, както и впечатляващ модерен дизайн.

 

На изложението за селско стопанство SIMA 2013 в Париж, премиерно бяха представени моделите McCormick X50 и McCormick X 7. Със своя нов дизайн и множество технологични иновации, тракторите от новата X-серия са сериозна заявка за увеличаване на пазарния дял в Европа при тракторите с мощност до 215 к.с.

 

Новата X 7 - серия на McCormick включва 6 модела : 3 с 4 цилиндрови двигатели и 3 с 6 цилиндрови двигатели, покриващи еко-нормите Tier 4 interim. Двигателите са Common Rail и покриват мощностния диапазон от 143 до 212 к.с. Всички имат електронен режим на управление на мощността, като в зависимост от натоварването операторът може да избира между икономичен и мощен режим.

 

Една от най-значимите иновации при новата X-серия трактори McCormick е трансмисията ProDrive, която е с 4 степенен Powershift в 6 диапазона. В допълнение тази трансмисия има и Autoshift функция за безстепенно плавно превключване във всичките 6 диапазона на предавките.

 

Хидравличната система е със сензори за натоварването, като капацитетът на хидравличната помпа се регулира автоматично в зависимост от натоварването, като максималният дебит е 123 л./мин., а товароподемността на задната навесна система е 9300 кг., както за 4 цилиндровите, така и за 6 цилиндровите модели от новата серия трактори.

 

Валът за отвеждане на мощност ( ВОМ ) при новата серия трактори е с електро-хидравлично управление, като опционалния преден ВОМ и предна навесна система, могат да агрегатират прикачен инвентар с маса до 3500 кг.

 

От Argo Tractors гордо заявяват, че цялата нова X-серия трактори McCormick е оборудвана с новите Premiere Cab кабини, които се приближават като комфорт до този в купетата на новите модели от автомобилната индустрия. Освен изцяло обновения дизайн, налице е нов мултифункционален подлакътник, дигитално табло, панорамно стъкло с отлична видимост във всички посоки, отопляеми огледала и стъкло, лесно сгъваема и "скриваема" втора пасажерска седалка, което улеснява качването и слизането от кабината на трактора. Налице са и нови мощни светлини в горната част на кабината, както и такива, които осветяват ефективно задната навесна система.

 

Опционално всеки модел от новата X- серия при McCormick, може да бъде снабден с екстри като : вентилирана и отопляема седалка на оператора, Bluetooth система, USB портове, хладилна жабка, музикална система с 6 високоговорителя и др.

 

При новата X50m серия на McCormick са включени 3 модела, които наследват популярната C-Max серия. Те включват нови двигатели покриващи еко-нормите Tier 4 Interim и имат мощност от 85 до 102 к.с.

 

© 2013 текст : Трактор.БГ

 

Повече информация и детайли за новата X-серия трактори McCormick можете да получите от новия официален дилър - АГРЕКС България - Добрич, ул.Димитър Ковачев 67, 0888 954 980 ; office@agrex-bulgaria.com

 


 

 


Коментари
thekwo6
на 05.02.2010 08:24:26
сега като се наложи на някои фирми да накарат производителите от Европа да изпратят контраоферти и като видят европейците как са надувани цени с 50-100% ..мале, мале....[jega]
анонимен
на 05.02.2010 10:04:15
Не става въпрос за оферти от производители, а от дистрибутори на марката в други държави... Но няма как да се съпоставят, защото ценовата политика на всеки производител за конкретен район или държава е специфична. Ако в една държава се продават по 2000 трактора от една марка годишно естествено е там ценовата отстъпка на производителя към вносителя да бъде значително по-голяма съпоставено с държава и вносител които реализират 50 трактора примерно... Да не говорим за транспортните разходи които се увеличават с увеличаване разстоянието между държавата производител и държавата в която се внасят, жизнения стандарт и т.н. Има доста недообмислени неща в наредбите за тази мярка...
milen
на 06.02.2010 00:30:34
da mu mislim nie [:wall:]
traktorist
на 06.02.2010 22:32:12
абе тия малоумници се чудят как да ни порежат.за това ни мотат и умишлено не ни разгледаха до сега проектите
gogo
на 07.02.2010 11:53:11
на кримиран гроб копаят като за трима
SHIPKA
на 07.02.2010 14:21:00
NEOBMISLENA PROMIANA V NAREDBATA S CEL OTPADANE NA NIAKOLKOSTOTIN PROEKTA , NO MISLIA CE KONSULTANTSKITE FIRMI SHTE SE SPRAVIAT.
малоумен земеделец
на 07.02.2010 14:50:21
нека си променят наредбата както си поискат но внесените през 2009г проекти да ги разглеждат по досегашната и да не се правят на 3 и половина.колко още ще чакаме . що за безобразие
анонимен
на 07.02.2010 17:08:29
еврофондовете ни помогнаха много, но е факт, че в ДФЗ и много от колегите производители и фирмите доставчици са нелоялни и гледат да краднат повече от нормалното. Тоест са повече нагли
анонимен
на 07.02.2010 22:18:45
На 95% от техниката продавана в България може да се намерят 3 контраоферти от български вносител или дистрибутор.Не виждам никакъв проблем, а въпросът е колко обективни ще са те и как това изискване ще намали възможността да не са завишени. Дори сега избрания контрагент много по лесно и бързо ще "помоли" дистрибутора с когото работи да му изготви необходимата контраоферта.
анонимен
на 08.02.2010 11:17:26
Само ще се увеличи документооборота - полза никаква, и още повече ще се забави одобрението и съответно плащането /евентуално/. Не е редно да се променят условия със задна дата за вече внесени проекти. Потърпевшите е редно да протестират.
Joro5
на 31.03.2010 23:12:27
Тъпа история.Аko техниката отговаря на обработваемата ми площ защо да взема CLAAS вместо JonDeer само защото е по- евтин или фотон вместо Беларус.Кой ще работи с техниката-тези които я одобряват ли за субсидиране?
анонимен
на 25.04.2010 16:54:08
абе хора,аз чакам 7 месеца за да благоволят да ми разгледат проекта и все още нямам ни вест ни кост , а за пари .........кой ти мисли.Но защо държавата не търпи санкции за това,че не си спазва правилата които сама е създала ? кога ще почнат да работят по европейски стига само са крещяли ЕС ЕС
Тодорова
на 27.05.2010 17:09:33
Чакаме вече 8 месеца да ни бъдеразгледан проекта, знаят ли управниците, че в земеделието не може да се чака нашите управници да се наумуват,защо не кажат кратко и ясно какво ще стане с тези проекти който со входирани.[:hammer:][:hammer:]
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug