McCormick ще представи най-новите трактори от 6-та и 7-ма серия на EIMA 2014

McCormick ще представи най-новите трактори от 6-та и 7-ма серия на EIMA 2014
На тазгодишното изложение в Болоня EIMA McCormick ще представи най-новите си трактори. Сред тях e новата X6 VT-Drive серия трактори, която използва последно поколение безстепенна (CVT) трансмисия, произведена в заводите на Argo Tractors.
 
X6 серия McCormick
Тези нови модели съчетават най-добрите черти на McCormick X60 и тракторите McCormick в нов пакет с още повече екстри и опции. Моделите са Х6.420 с 121 к.с. и Х6.430 с 133 к.с. Двигателите са BetaPower T4i с катализатор SCR за контрол на емисиите. В стандартното оборудване влиза трансмисия с 40 км/ч и 36+12 предавки и 3 Powershift скорости в диапазон, а допълнително може да се добавят новите ECO с 40 км/ч и 50 км/ч трансмисии. Опцията 40 ECO позволява тракторът да се движи с максимална скорост при понижени обороти на двигателя и съответно с по-големи икономии на гориво, което я прави идеален избор ако тракторът извършва повече операции, свързани с движение по пътищата. За операторите, които желаят трактор с повече възможности, опцията с 50 км/ч предлага същите икономии на гориво и намален шум в кабината и се прилага за скъсяване времената за движение при по-дълги маршрути.
 
Инженерните екипи от Argo Tractors са разработили иновативна система за окачване на новата кабина на Х6, допълваща опцията за преден мост с несависимо окачване и осигуряваща още повече удобство за оператора с по-малко натоварване при ежедневните операции. Колесната база е с 90 мм по-дълга при Х6 отколкото при предшественика Х60, което също допринася за удобството на оператора и добавя стабилност при работа с прикачен инвентар, без да понижава маневреността на трактора. Триточковият навесен механизъм с товароподемност 5400 кг е с електронно управление. Новост е богатата възможност за избор на обороти на ВОМ – 540, 540Е, 1000 и 1000Е. Изходящите валове на ВОМ са сменяеми (6 или 21 шлица) в зависимост от кардана на прикачния инвентар.
 
Нова хидравлична система има при всички базови модели – зъбна помпа осигурява дебит до 66 л/мин в зависимост от скоростта на двигателя. При моделите с по-високо ниво на оборудване помпата е аксиално-бутална за компенсиране на потока (система Closed centre) и осигурява дебит на маслото до 110 л/мин при необходимост. Новата кабина е четири колонна с подобрено окачване на вратите и меко затваряне, инструментален панел монтиран на кормилната колона, проектирани да се регулират и накланят заедно за удобство и удоволствие на оператора.
 
Новата версия X6 VT-Drive е със същите технически решения, но се откроява с последно-поколение безстепенна трансмисия, разработена и произведена от Argo Tractors. Добавен е нов модел Х6.440 с 143 к.с. с Power Plus система. Управлението на скоростта и различните режими на движение става посредством джойстика на мултифункционалния подлакътник. С безстепенната трансмисия операторът има възможност да увеличи максимално производителността, да прецизира работната скорост и това е особено подходящо при работа с ВОМ.
 
Безстепенната трансмисия се предлага и при тракторите McCormick серия Х7, които бяха представени за пръв път на изложението в Хановер 2013 и ще присъстват на EIMA чрез новите X7.6 VT-Drive модели с ZF трансмисия.
 
Х7 VT-Drive серията обхваща три 4-цилиндрови модела: Х7.440, Х7.450 и Х7.460 съответно с мощности 143, 160 и 175 к.с. и два 6-цилиндрови модела: Х7.660 и Х7.670 съответно с мощности 175 и 192 к.с. Като част от стандартното оборудване при моделите VT-Drive е 12-инчов тъчскрийн монитор за управление на функциите на трактора и работата на инвентара. Двигателите са икономичните Betapower T4i.
 
През 2015 г. моделите от серията Х7 с трансмисията Pro-Drive също ще бъдат оборудвани с 12-инчовия тъчскрийн монитор, което дава предимство заедно с опцията „auto-steer”. Подобрено управление на режим „Auto” (автоматично превключване на диапазони) на трансмисията заедно с подобрения в кабината за намаляване на шума до 70 dBA ще улеснят работата на оператора. Фабрично ще може да се монтира челен товарач с добавен специален джойстик за прецизно управление.