Над 150 000 продадени трактора в Европа: Индийските трактори Solis и техния успех

Само за 3 години над 1000 трактора вече се срещат и по българските полета

Над 150 000 продадени трактора в Европа: Индийските трактори Solis и техния успех

На АГРА 2025 в Пловдив световният лидер в тракторната индустрия Solis представи своите последни иновации и технологични решения, създадени с мисъл за модерния фермер. Компанията, част от ITL (International Tractors Limited), е сред най-големите производители на трактори в света, с присъствие в над 150 държави.

 


 
„Все още помня момента, когато започнахме да доставяме трактори в Европа. Започнахме с малко, а днес сме водещи в нашия пазарен сегмент“, категоричен е Ашиш Шарма, генерален мениджър на Solis.



С над 150 000 продадени трактора в Европа, компанията не само се утвърди като лидер, но и продължава да разширява пазарния си дял дори в условията на икономическа несигурност.


„Досега сме продали над 150 000 трактора в Европа и заемаме водеща позиция на европейския пазар. С гордост заявяваме, че доставяме трактори в повече от 150 държави по целия свят, включително в Европа, Америка, Азия, Африка и Океания“, добави Ашиш Шарма.

 


 

Технология с мисъл за фермера
 

В България Solis е на пазара само от три години, като за този период е доставила над 1000 трактора на българските фермери. 

 

„С гордост мога да кажа, че през последните три години сме доставили над 1000 трактора в България. За нас е чест да допринесем за механизацията на българското земеделие. 

 

Предоставяме и внедряваме нови технологии, а също така планираме да представим усъвършенствани модели – включително трактори от тясната серия и електрически трактори, които ще намалят разхода на гориво и ще помогнат на българските фермери да увеличат добивите си. За мен е чест да работя в страна като България и се чувствам изключително горд да бъда част от това партньорство“, обяви Шарма.

 

 



Тракторите Solis са произведени в Индия и проектирани с японско качество. Те предлагат издръжливост, ефективност и достъпност – три ключови характеристики, които правят марката предпочитана сред земеделските стопани.
 

Въпреки предизвикателствата, които среща аграрният сектор в Европа, Solis не само запазва стабилни цени, но и продължава да развива иновации, които да отговорят на нуждите на фермерите.

 

„Докато европейският пазар бележи спад от около 30%, нашите продажби растат с над 20% всяка година. Това е резултат от доверието на фермерите, които разчитат на нас, и на технологиите, които им помагат да бъдат по-успешни“, каза още експертът.

 


Новите модели, които ще променят бъдещето
 

На АГРА 2025 Solis обяви, че ще представи нови модели трактори, включително: Серия с тесен профил – за овощни и лозови насаждения, както и електрически трактори – с нисък разход и екологичен подход.

 

„Нашата цел е не просто да продаваме машини, а да бъдем партньор на земеделските производители, като им предлагаме достъпни и ефективни решения за подобряване на добивите.

 

В днешно време виждаме как цените се покачват заради глобалната икономическа несигурност. Мога обаче да уверя фермерите, че като компания, нашата философия е да не увеличаваме цените, а да ги запазим конкурентни, така че българските земеделци да могат да си позволят нашите машини“, заключи Ашиш Шарма.
 

Solis продължава своята мисия да бъде до фермерите, предлагайки трактори, създадени с мисъл за утрешния ден.


Повече информация за Solis можете да получите от тел: 0897 089 163 и на www.tractorsolis.com