New Holland Т6.175 – повече мощ и комфорт в един универсален трактор (СНИМКИ)

New Holland Т6.175 – повече мощ и комфорт в един универсален трактор (СНИМКИ)

Тракторът New Holland Т6.175 с максимална мощност 175 к.с. е един от най-успешните модели от Серията Т6 на New Holland. Въпреки своята големина, той има компактен шест цилиндров турбо дизелов двигател с  подобрен мотор по отношение на отделяните вредни емисиите. Ето и основните иновации в новия модел.
Извитият капак на Т6 характеризира лицето на един компактен трактор. С подобни характеристики е и неговият събрат в сегмента - Case IH Maxxum. Шасито, двигателят и скоростната кутия при двата модела са идентични. Софтуерът и интериорът на кабината са проектирани от инженерите на New Holland индивидуално.

Двигател

Двигателят на трактора е със селективна каталитична редукция и авариен усилвател на сервоуправлението.Шест цилиндровият двигател на Fiat Power Train (FPT) е с номинална мощност 145 к.с.. Агрегатът разполага с 35 к.с. резервна мощност, което осигурява достатъчна сила на коляновия вал и води до по-висока производителност. Новата електронна система за управление на двигателя (ЕРМ) позволява автоматично синхронизиране на натоварването на двигателя, постъпването на гориво в него и оптимизира оборотите на коляновия вал, съобразно извършваната работа.
Тази система намалява разхода на гориво, който при тежки транспортни дейности е средно 13л/час, а при работа с 3-метров култиватор – 14-16л./час.
Друго нововъведение за икономия на гориво е автоматичната система, която разпознава дали в кабината има тракторист и ако не, автоматично смъква натоварването на двигателя до минималните 300 об./мин.
Маневреността на този трактор, дори агрегатиран с челен товарач, е впечатляваща – 9 метра за пълен радиус.

Кабина

Предните греди на кабината са разположени, така че да не затрудняват видимостта на оператора към работната среда. Вратите на кабината се отварят широко. Недостатък при широките входни врати от шофьорското място ще е необходимостта на повече сила, за да бъде преодоляна мъртвата точка на затваряне. Много широките калници над задните гуми пречат на видимостта към части от прикачния инвентар.

Скоростна кутия

Трансмисията на този трактор е Power Shuttle с три вида предавки, които могат да бъдат избирани като ниво на оборудване:
-16х16 Electro Shift, с превключване на предавките без съединител, които са групирани на по 4 и за превключване между всяка група от четири предавки в друга група се използва съединител;
-16х16 Auto Shift, по-високо оборудвана с опция за бутон Аuto, който позволява директно превключване и прескачане на предавките, когато тракторът е в полето или на път;
-17х16 Auto Shift, допълнителната 17-та скорост позволява достигането на 50км/ч максимална скорост и увеличава икономичността на трактора при движение с транспортна скорост от 40км/ч.
    
Хидравлика

Хидравличната система при новата Серия Т6 е със сензори за натоварване (CLS), които оптимизират електронното управление на хидравличните потоци към: навесната система, задните хидравлични цилиндри и челния товарач. Поставени са четири контролни устройства в задната част, групирани с кранче на масления цилиндър отпред. Повдигача на вентила следва превключваща предавка с позиции: включен/изключен, разход на масло в двигателя или плаваща позиция.

Новият New Holland Т6.175 е един мултифункционален трактор, който носи в себе си добре познатите традиции и утвърдени технологии по отношение на използваната трансмисия, навесна система и ходова част. Съществена новост е SCR двигателят, използващ AdBlue, който с помощта на софтуер за електронно управление, осигурява достатъчно мощност за широка гама селскостопански дейности от оран до транспортиране на ремаркета и цистерни.