Нови разработки на трактори дефилират на Агритехника: Част 2

Ето какви иновации представят компаниите Claas, Case IH и JCB на международното изложение в Хановер

Нови разработки на трактори дефилират на Агритехника: Част 2

И тази година водещите производители в сектора представят на Агритехника своите най-нови селскостопански машини и технологии.

 

Директно от Агритехника: Избраха най-добрите трактори за 2020 г.
 

Ето някои от иновативните разработки на трактори и бъдещите концепции.

 

Claas добави нова опция за проследяване на Xerion

 

Новият Xerion TS е оборудван с по-тежка „орбитална“ рамка около осите и планетарните редуктори, допълнителни кормилни цилиндри и 4 см увеличение на пространството между предния мост и шасито. Последното е важно, за да може тракторът да прави завой подобен на версията на колела.

 

Освен това най-малкият модел – 4000, е отпаднал в полза на нов модел с повишена мощност. Новият 4200 вече развива 462 к.с. вместо 435 к.с.

 

Двата по-големи модела, 4500 и 5000, могат да се похвалят с увеличение на въртящия момент съответно с 100Nm и 150Nm.

 

Включен е и нов подлакътник в съответствие с останалите тракторни гами на производителя. В него се намира най-новият сензорен терминал на Cebis.

 

Нова визия на трактори Case IH Puma


Работейки в унисон със стила на Maxxum, Optum и Magnum, Case IH даде на своите модели Puma нова отличителна визия.

 

Puma с дълго междуосие получава по-удобни стъпала към кабината, повече захранващи гнезда, подобрен монтаж на бара за контролери, функция за бързо стартиране на своя терминал AFS 700, опция за по-добра въздушна помпа, подобрен DAB радио и хендсфри комплект, ново LED осветление и по-здрав материал за покрива на кабината.

 

Подобрена е и геометрията на предното свързване, което създава по-линейно повдигащо действие.

 

Броят на моделите и мощности остават същите, като те ще бъдат налични на пазара през следващата година.

 

По-голяма товароносимост за JCB Fastrac


JCB направи редица актуализации на своите Fastrac 4000 и 8000.

 

За по-големите Fastrac 8000 това включва по-добрo возене с двойно действащо окачване, както е и при Fastrac 4000, и увеличаване на товароносимостта. Това води до по-голямо тегло на превозното средство, увеличено до 18 тона, а задната част достига пет тона.

 

По подобен начин Fastrac 4000 могат да носят повече и да бъдат оборудвани с по-добра силова хидравлика и повишено налягане на волана. Дебитът на хидравличното масло вече е до 200 литра/минута.
 

Добави коментар