И тази година „Тайтън Машинъри България“ ЕАД представи на Международния технически панаир в Пловдив иновативни решения в моделите на водещия световен производител на земекопна и товарачна техника CASE СЕ.
„Премиерата тази година е колесен челен товарач 821G. Това е нова серия машини от гамата на CASE. Като дебютът на новата серия беше преди около 3 месеца“, каза Юлиан Хаджидризов, мениджър продажби на строителна техника в „Тайтън Машинъри България“.
Колесният челен товарач, който спечели златен медал на панаира, е представител на новата G серия, от класа на 18-тонните машини. Той е с изцяло нов дизайн на кабината, която се отличава с подобрено първично и вторично филтриране на въздуха и с по-дълги интервали на смяна на филтрите.
Друго предимство на CASE 821G е намаленото ниво на шума и то с цели 2 децибела.
В кабината е предвиден и нов панел за управление на автоматизираните функции на кофата.
За по-висока устойчивост CASE предлагат и усилени предни и задни мостове (Heavy duty), които се оборудват с многодискови спирачки с маслено охлаждане.
По думите на Юлиан Хаджидризов чрез тези мостове се избягва всякакво приплъзване на гумите, техният живот е по-дълъг с 30 процента и освен това така двигателят полага много по-малко усилия, докато върши работа, т.е. разходът на гориво е много по-нисък.

Двигателят Tier IV Final e снабден с новата технология Hi-eSCR (селективна каталитична редукция), използваща Аdblue, която е доказано надеждно решение без филтър за твърди частици (DPF) и без EGR клапан. Така се постига по-голяма производителност при 10% по-нисък разход на гориво, защото SCR осигурява оптимизиране на температурата на горене.
За повече надеждност CASE запазват уникалния дизайн COOLING CUBE (oхлаждащ куб), който представлява 5 радиатора, монтирани под формата на куб, които във всеки един момент получават 100% свеж въздух и са лесни за почистване от всички страни.
На щанда си „Тайтън Машинъри България“ обхванаха цялата гама машини на CASE.
„Имаме представители на верижни багери – 25 тона верижен багер. Един доста масов продукт на българския пазар, широко разпространен“, каза Хаджидризов.
CASE CX250D е с Tier IV Final двигател Исузу последно поколение Common Rail, който е с впръскване под високо налягане и електронен контрол. Турбокомпресор с променлива геометрия, повишаваща ефективността на EGR-a без липса на мощност в нито един момент. Машината е с изцяло нов дизайн на ходовата част за по-добра устойчивост и надеждност. CASE CX250 D е с по-добър енергиен мениджмънт на хидравликата с доказани системи за контрол, осигуряващи конкретни възможности за пестене на гориво, ниски нива на вредни емисии, които помагат за удължаване живота на машината.
Друга любопитна машина е миди верижен багер – CX80 CSR, който е произведен в Япония в завода Сумитомо. По думите на Хаджидризов 8-тонната машина, която е снабдена с гумени вериги, е перфектна в работата си на по-тесни пространства. Двигателят на верижния багер е Исузу.

„Гумените вериги по никакъв начин не нараняват бетонова или асфалтова настилка. Съвсем спокойно и по тротоари може да работи“, обясни мениджърът продажби на строителна техника в „Тайтън Машинъри България“.
Както винаги Тайтън Машинъри имат специални условия и промоции за своите клиенти. Специалното предложение на техническия панаир под тепетата бе предвидено за бестселъра комбиниран багер товарач CASE 580ST, който бе окомплектован с изцяло новата телескопична багерна стрела, разработена и патентована от CASE. С машината бе демонстрирана иновация с двигател Тier 4, който е с намален обем, Common Rail с горивна система, който покрива Евро 4 стандарт за изгорели газове.
„Направили сме една хубава промоция, която е комплекс от финансови условия, гаранция и окомплектовка на машината“, каза Юлиан Хаджидризов.
Наред с представените мини челен товарач CASE SR175 и SR210HF, мини багер CX39BZTS и колесния багер CASE WX168, за първи път на щанда на „Тайтън Машинъри България“ бе показан и CASE симулатор. Той е бил поръчан специално за изложението BAUMA, което се проведе в Мюнхен през 2016 г.

„Това е един вид игра. По-скоро тренажор, който имитира почти на сто процента движенията на багерите на CASE. В случая тренажорът е специално за 250D“, обясни Хаджидризов и добави, че седалката и джойстиците са реалните, с които разполага кабината на машината.
„Идеята е наистина да може да седне човек и да усети буквално прецизност, бързина и усещането на един багер“, допълни специалистът.
Повече информация за продуктите и услугите на „Тайтън Машинъри България“, можете да получите на *4040; www.titanmachinery.bg