Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам

Тракторите McCormick X6 и X7 идват с нови вариотрансмисии и жълта визия (СНИМКИ)

Тракторите McCormick X6 и X7 идват с нови вариотрансмисии и жълта визия (СНИМКИ)

McCormic X6

Тракторите McCormick са търсени на пазара заради своята надеждност и здравина, изключителен комфорт и отлична работа. Разработени, тествани и произведени по най-новите технологични изисквания, машините са с дълготрайна експлоатация и са отлична инвестиция.
 
Сред акцентите на изложението Sima 2015 в Париж ще са новите VT-Drive модели от сериите X7 и X6, лесноразпознаваеми в яркожълт цвят специално за изложението. Оборудвани с безстепенна трансмисия, тези модели са отговора на McCormick на изискванията за висока производителност на земеделците. Новата VT-Drive вариотрансмисия на серия Х6 е произведена от Argo Tractors. Управлението на скоростта и различните режими на движение става посредством джойстика на мултифункционалния подлакътник. С безстепенната трансмисия операторът има възможност да увеличи максимално производителността, да прецизира работната скорост и това е особено подходящо при работа с ВОМ. 


 
Моделите VT-Drive от серията X7 са оборудвани със ZF трансмисия и с мощност от 143 до 192 к.с. Като част от стандартното оборудване при моделите VT-Drive е 12-инчов DSM тъчскрийн монитор за управление на функциите на трактора и работата на инвентара. Двигателите са икономичните Betapower T4i. Всички модели трактори от серия 7 предлагат разнообразни опции, съвместими със системите EGNOS, Omnistar и по-прецизната RTK технология.
 
 
X6 LWB серията също ще бъде представена на изложението в Париж, като през 2015 г. ще бъдат лансирани три модела – от 143 до 176 к.с., оборудвани с Tier 4i 4,5-литрови двигатели с технология за Селективна каталитична редукция. Оптимизираният разход на гориво и увеличеният до 270 литра резервоар правят машината независима по време на работа и при транспортни дейности. 
X6 Xtrashift серията включва моделите  X6.420 and X6.430 с Tier 4i Betapower двигател. Нови опции правят работата на полето и движението по пътищата още по-комфортни и леки – окачването на кабината с механична система за поглъщане на вибрациите при неравности; преден мост с независимо окачване; електронен контролер за оптимизиране на комфорта при движение и за по-добро сцепление с почвата и повече стабилност. 
 
 
Серията трактори Х5 са с нова четириколонна кабина, повишаваща нивото на комфорт на тези популярни машини и осигуряваща превъзходна видимост, която ги превръща в идеалния избор за разнородни операции и специално за работа с челен товарач, понеже видимостта напред е подобрена чрез прозорец на покрива. Потенциометър регулира „реакцията” на реверса за съответната операция и за оптимално изпълнение и контрол на безопасността. Създадена и произведена от Argo Tractors, новата кабина предлага уникален комфорт, лесен достъп и внимание към детайла. Други предимства са лесното и удобно за работа инструментално табло, отличната вентилация и филтриране на въздуха чрез странично монтираните филтри (вместо досега монтирани на тавана), които помагат за снижаване на кабината до минимална височина за лесен достъп в ниски помещения.

 
Друга новост при McCormick са допълнителните нови модели в серия Х4: Х4.20, Х4.30 и Х4.40 сътветно с мощност 61, 68 и 75 к.с. Двигателите отговарят на стандарта T4f с EGR система за рециркулация на изгорелите газове и DOC окислителен катализатор, което премахва нуждата от филтър за твърди частици и последваща регенерация. Налични с или без кабина новите трактори от серия Х4 са едновременно мощни, леки и универсални. Идеални са за всички операции във фермата, овощната градина, лозята, градинарството, при които се използва стандартно междуредие. С късата си колесна база (2,1 м) и малка ширина (минимум 1,75 м), новите трактори от серия Х4 са с трансмисия с 12 предни и 12 задни предавки с 40 км/ч максимална скорост, а могат да се поръчат с механичен реверс и крипер за пълзящи скорости (16+16) или с електро-хидравличен реверс, „declutch” функция и „shuttle modulation” функция. Двускоростният ВОМ е с електрохидравлично управление за удобство на оператора, а дебитът на хидравличната система е 49 л/мин + 28 л/мин за кормилното управление. Механично-управляемият заден навес има товароподемност 2700 кг или 3400 кг с допълнителен цилиндър. Предният мост има система против буксуване и електрохидравлично блокиране на 4-те колела и осигурява максимален ъгъл на завиване за тесните пространства, в които тези трактори работят.
 

 

© 2015 Всички права запазени. Позоваването на Трактор.БГ е задължително!

Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug