Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам

Valtra представя най-съвременните модели трактори на пазара

Valtra представя най-съвременните модели трактори на пазара

Valtra разширява сериите N и T с моделите Direct с безстепенна скоростна кутия и моделите Versu, с многостепенна пауършифт трансмисия. Проектирани и произведени от  Valtra, новите трансмисии са принципно еднакви и при  безстепенните Direct, така и за многостепенните Versu модели. Новите трансмисии бяха проектирани в синхрон с вече проверените и изпитани компоненти на Valtra, като заден мост и електро хидравличен реверс.

Моделите на Valtra - Versu и Direct са изключително прости за експлоатация. Няма лост за скоростите във вече просторната кабина. Безстепенната скоростна кутия се управлява от лост на подлакътника. Стъпките за превключването на предавката  Powershift на петскоростната трансмисия се превключват, като се използват три бутона, ергономично разположени на подлакътника на водача. При безстепенната скоростна кутия  водачът избира скоростния обхват, като използва лост, скоростта чрез педала за газта и посоката на движение чрез лоста за ходообръщане. Управлението на трактор не може да бъде по-лесно от това.

Традиционните качества на Valtra бяха обновени с по-съвременни технологии  и бяха добавени много допълнителни характеристики на новите модели трактори. И двата модела - Versu и Direct работят също така бързо и ефикасно назад, като се използват техните системи за каране назад, както и когато работят напред. Както при всички трактори Valtra, моделите Versu и Direct могат да работят също така в екстремалните условия на Севера, тъй като трансмисиите им са напълно освободени при стартиране на двигателя. Двата нови модела са оборудвани със синхронизиран със скоростта на трактора ВОМ, което отваря нови възможности за контракторите, работещи в сферата на транспортните услуги, добива на  дървесина, торф, варовик. Моделът Versu предлага и бавни скорости като стандарт.

Новите скоростни кутии са изключително ефикасни. Като опция се предлагат и трансмисии за 50 км/ч и функция за икономия на гориво EcoSpeed (Икономична Скорост).

Повече мощ и особено за въртящия момент

Моделът N122 се задвижва от двигател на AGCO Sisu Power (предишен Sisu Diesel) 44 CWA, моделът N142 от двигател 49 CWA-4V, моделите T132-T172 от двигатели 66 CTA-4V и моделите T182-T202 от двигатели 74 CTA-4V. Всички тези модели имат повече мощност и от 5 до 17 процента по-голям въртящ момент, отколкото съответните предишни модели. Въртящият момент беше увеличен значително, в сравнение с по-ранните модели. Всички модели Versu са възможни също така с увеличаване на мощността при транспорт /Transport boost/, докато най-големите модели имат  опцията Sigma Power (Сумарна Мощност) за работа на ВОМ с голямо натоварване.

Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug