Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

CASE IH представи новите серии трактори Puma, Magnum, Steiger и Quadtrac

CASE IH представи новите серии трактори Puma, Magnum, Steiger и Quadtrac

снимка Трактор.БГ : новия CASE IH Quadtrac 600

 

На полева презентация близо до Прага, камерата на Трактор.БГ засне преди броени дни първите кадри на новите трактори с марката CASE IH. На премиерата бяха поканени журналисти от цяла Европа, а мероприятието бе под мотото "EfficientPower Days" , което показва акцентът на CASE IH върху по-ниските разходи на гориво и по-високата производителност.

 

С новата моделна година (2011), CASE IH представя новата система EfficientPower във всички серии трактори от 130 до 600 к.с. Идеята зад тази система е използването на широк кръг технологии, особено в системата на задвижване и контрол на трактора, за да се подобри продуктивността, комфорта, а по този начин да се подобри съществено и икономическата ефективност.

 

„EfficientPower е не само технически компонент, но интелигентното взаимодействие на разнообразни технически системи в новите трактори на CASE IH. Тя включва както новата концепция за управление  на нашите трактори, която се характеризира с много опростено маневриране, благодарение на съвременните технологии в двигателя, така и иновационна система за пречистване на отработените газове", заяви за Трактор.БГ Силвиан Блейз, маркетинг мениджър на CASE IH за Европа. „Другите съставни части на технологията EfficientPower са автоматичното управление на производителността (Automatic Productivity Management APM) и нашата Advanced Farming system (AFS) за прецизно земеделие", обясни Блейз.

 

 

Техническа новост, също разработена в рамките на технологията EfficientPower е иновационната система за пречистване на отработените газове, основана на селективната каталитична редукция (SCR). Тази нова система е компактно монтирана между двигателя и ауспуха.

 

Системата е техническа разработка  в сътрудничество с Fiat, взета от опита при модерните дизелови локомотиви. Тя вече е подобрявана успешно при свръхмощни превозни средства, предназначени за тежък режим на работа. През 2006 двигателите, които работят с SCR, произвеждани от Fiat, по технологията Fiat Power Train, за световния пазар, са достигнали 20 000 000 мили.

 

Характерно за SCR системата е нейната термодинамична ефикасност. Практическия опит показва, че в сравнение с конвенционалната технология при двигателите, при тази икономията на повече от 10% гориво е съвсем нормална. В допълнение това довежда и до подобряване работата на двигателя. Системата SCR осигурява не само спазването на строгите стандарти за вредните емисии на ЕС, но и значително намалява разхода на гориво. Азотния оксид, който се отделя горенето се превръща в азот и вода. За да се задейства тази химична реакция се използва AdBlue - нетоксичен, воден разтвор на урея (AdBlue е търговската марка за AUS32 - воден разтвор на урея, използван в процеса на селективната каталитична редукция за намаляване емисията на азотните оксиди).

 

Отработените газове са почти по-чисти от всмукания въздух

Отработените газове от двигателите на CASE IH сега са почти по-чисти от всмукания въздух. За практическото действие системата предлага редица предимства. Заради оптимизирания процес на изгаряне, физическите свойства на машинното масло се удължават. Това означава, че усилията по поддръжка и времето за спирането от работа с цел профилактика намаляват. В допълнение системата SCR прави възможно понижаването на топлоотдаването към многобройните компоненти на двигателя, по този начин се повишава надеждността и се повишава експлоатационнния живот.

 

Без поддръжка и икономично

Системата SCR работи автоматично и надеждно, независимо от качеството на горивото. Потребителят трябва само да се убеждава редовно, че водния разтвор на урея (AdBlue) е долят. Първоначални икономически анализи показват, че въпреки допълнителните разходи за осигуряване на AdBlue, разходите за гориво значително се понижават. За всяко евро, похарчено за AdBlue е възможно да се спестят до 7 евро за гориво.


Повече мощност благодарение на съвременните технологии при двигателя

Освен това мощността на двигателите на всички трактори, снабдение с EfficientPower е по-голяма от тази на предните модели. Освен увеличаването на мощностите и наименованията на тракторите съответстват на новата моделна година. При PUMA CVX 225, например, максималната мощност от 251 к. с. става 269 к. с., което означава повече от 7% повишение. В същото време максималния въртящ момент се покачва от 1, 025Nm до 1, 160Nm, т. е. с 13%

 

Системите са в синхрон

Допълнителен елемент на системата EfficientPower автоматичното управление на производителността (APM). Това е ISO съответстващата BUS система (CAN-BUS), която обхваща двигателя, трансмисията и елементите по маневрирането. Системата също така свързва оборотите на двигателя със съответната предавка за постигане на желаната скорост. APM автоматично намира правилната стратегия за всяко условие.

Универсална концепция на маневриране  - интуитивна и опростена

CASE IH използва за първи път идентична система за маневриране от шофьорското купе на всички трактори от 100 до 600 к. с. Основният елемент е т. нар. Multicontroller от последно поколение. С Multicontrol подлакътника, шофьорът има достъп до всички важни функции, при това само с една ръка той може да управлява например задна скорост, смяна на посоката, обороти на двигателя.

 

Управление с натискане на бутона

ICP панелът е вграден в подлакътника. Той е иделното допълнение на Multicontroller. Няколко бутона за различни функции на трактора осигуряват лесното управление само чрез натискане на съответния бутон с пръст. Те са логически подредени около схематично представения трактор и така показват дори на неопитния шофьор правилните стъпки на управление, така че той да може да върши всичко интуитивно и сам. Концепцията включва и апаратурата. В колона „А" са вградени дисплеи, отразяващи всички важни функции на трактора.

 

Друга съгласуваност е AFS системата за прецизно земеделие. Тракторите функционират посредством AFS монитори и навигационната систама AccuGuide TM, която предоставя възможност за запис на данни.

 

„Многобройни практически тестове, с участието на фермери, показаха, че тази концепция за управление осигурява съществено облекчение за шофьора, например през дългите работни дни по този начин се подобрява ефективността. Още повече, че времето на въвеждане на потребителя в концепцията за управление е много по-кратко в сравнение с други GPS системи на пазара. С подобна система при всички трактори, използвани в земеделието, се добиват рационални ползи, като се има предвид потенциала на машината и възможността да се сведе нивото на грешки при управление", категоричен бе пред Трактор.БГ Силвиан Блейз, маркетинг мениджър на CASE IH за Европа.

 

Цялата нова гама от премиерните серии трактори CASE IH ще бъдат представени на българския пазар от официалния вносител за България - Римекс 1 Холдинг ЕАД.

 

Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug