Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам

Дизелово-електрически трактор Rigi Trac EWD 120 показаха на Агритхеника 2011

Дизелово-електрически трактор Rigi Trac EWD 120 показаха на Агритхеника 2011

снимка: Трактор.БГ ; дизелово електрически трактор Rigitrac

 

Дизелово-електрически трактор Rigi Trac EWD 120 бе експониран на изложението Агритхеника 2011 в Хановер.

 

Швейцарския трактор получи и сребърен медал за технически иновации.

 

Освен своя иновативен дизелово-електрически агрегат, този трактор има и "рачешки тип" странично ходене на колелата, което го прави изключително маневрен.

 

Трактора е оборудван с 4 цилиндров дизелов двигател тип Common Rail, който е с мощност 126 к.с. при 2150 об./мин. Към него е синхронизиран електрически генератор, който работи при 85 KW/ 650 DVC.  Охлаждането при него е водно.

 

При самостоятелна работа електрическия мотор може да поддържа транспортна скорост до 65 км.ч., при 33 KW номинална мощност и 44 KW максимална мощност.

 

Към момента само RAUCH и AMAZONE имат произведени пръскачки и тороразпръсквачки, които да могат да се задвижват изцяло чрез електричество. При тях нужната сила е едва 24 KW , за задвижване на помпа, миксер, регулатор на налягането и ел.системи и тела. Очаква се в близките години всички големи световни производители на прикачен инвентар да трябва да обновят технологиите си и да пуснат на пазара машини , които да се задвижват с електричество.

Предимството на електирчески задвижваните прикачни машини е, че могат да работят с много по-голяма прецизност при 5-кратно намалени разходи за гориво. По този начин задвижването на машините няма да бъде чрез ВОМ, а чрез ISOBUS тернимал с електрическо управление от кабината на трактора.

Припомняме ви, че през 2005-а година CASE IH за първи път показаха трактора Case  ProHyrbid EECVT, който е с двигател 160 к.с.,600 Nm и 2 броя електрически мотор/генератори с обща мощност 67 к.с.. Тогава прототипът на Кейс беше стъпил на базата на продължително променливата трансмисия CVT на STEYR, която в момента се използва при тракторите CASE CVX Puma. Единият от моторите работи като генератор, доставяйки ток на на другия, който работи като тягов. Излишната енергия се събира в голям 456 V, 11.5 kWh акумулатор, който седи в предната част на трактора, над предните тежести.

 

----

видео клип с швейцарски трактор Rigitrac:

 

Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug