New Holland и Trelleborg стартираха съвместна маркетингова кампания

New Holland и Trelleborg стартираха съвместна маркетингова кампания

New Holland и Trelleborg стартираха съвместна маркетингова кампания, която от една страна представя предимствата на новите "T" серии Blue Power трактори New Holland,  а от друга страна това, че всички те са екипирани с гуми на Trelleborg.

 

НЕ - лимитираната серия трактори "Blue Power"на New Holland бяха представени на пазара по повод наградите през 2010 г. за "Трактор на годината" и "Златен медал за дизайн на трактор". Същите тези награди бяха спечелени от Ню Холланд Агрикълчър и през 2008-а година.

 

В съвместната кампания с производителя на гуми Trelleborg се показват най-иновативните достижения при производството на гуми, които позволяват по-голямо натоварване и по-малко притъпкване на почвата. Освен това тези гуми позволяват висока скорост както при движение на асфалт, така и при движение върху земеделска земя.

 

За изминалата 2010-а година от НЕ-лимитираната серия трактори New Holland Blue Power са поръчани 350 броя.

 

© 2011 tractor.bg