Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

Тракторите Challenger 600C са пълни с нови функции и двигатели

Тракторите Challenger 600C са пълни с нови функции и двигатели
Новата серия MT600C на Challenger предлага на сериозните професионални ферми, предприемачи и потребители на агробизнеса отлична производителност, икономия и контрол. Петте нови модела, произведени по най-високи инженерингови стандарти, са най-мощните конвенционални колесни трактори на Challenger, предлагащи максимални мощности от 270 к.с. до 370 к.с. 

"През последните 20 години Challenger си спечели завидна репутация с въвеждането на производителни трактори" – казва Ричард Милър – маркетинг мениджър на Challenger. – "Сериите MT800 и MT700 вдигат летвата за колесните машини. Серията MT900 укрепи тази позиция в сектора на съчленените трактори, а сега новата серия MT600C поставя стандарт в сектора на конвенционалните колесни машини."
 
Задвижвана от най-новите 8,4-литрови SisuDiesel CTA двигатели EcoTech с общо впръскване и четири клапана на цилиндър, серията MT600C дава най-добрите в този клас производителност и икономия на гориво. Флагманът в гамата, MT685C с 370 к.с. (макс. мощност), е един от първите трактори, който използва като стандартно изпълнение Selective Catalytic Reduction (SCR – избирателна каталитична редукция) на отработените газове след преработка. SCR, което е опция за всички други модели в гамата, е доказана технология, използвана при двигателите на камиони и автобуси, и е предпочитаният път, избиран от много основни производители в тези сектори.

Модерната система намалява разхода на гориво с най-малко 5%, увеличава до максимум мощността и създава много по-малко вредни емисии в сравнение с алтернативните конструкции. Технологията SCR пести гориво, като дава възможност на конструкторите на двигатели да настройват фино двигателя за оптимална производителност и икономия и след това преработва отработените от вътрешното горене газове с AdBlue (воден разтвор на урея) посредством система на впръскване, разработена в сътрудничество с Bosch. Един малък резервоар за Adblue до основния резервоар за гориво съдържа течността, която се консумира в съотношение от около 3% от разхода на гориво. Резервоарът съдържа достатъчно Adblue за най-малко две зареждания с дизелово гориво. Икономията, производителността и работните показатели се подобряват по-нататък от новата скоростна кутия TechStar CVT с новата система за управление Power Management (Управление на мощността). Създадена специално за максимално тежки операции с висока мощност в к.с., TechStar сега предлага още по-добър контрол.
Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
news|readBySlug